Faq | INGLOT

Παραγγελίες

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Η παραγγελία μπορεί να γίνει μόνο ON LINΕ από την ιστοσελίδα μας. Εναλλακτικά μπορείτε να εξυπηρετηθείτε για τις αγορές σας με επίσκεψή σας σε ένα από τα καταστήματα μας.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.

Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

Τα περισσότερα από τα προϊόντα που παρουσιάζονται στα ηλεκτρονικά μας καταστήματα είναι άμεσα διαθέσιμα. Τα προϊόντα που έχουν την ένδειξη "Περιορισμένη διαθεσιμότητα" ή "Διαθέσιμο" είναι διαθέσιμα στην αποθήκη μας και συνεπώς θα γίνει επεξεργασία της παραγγελία σας άμεσα. Τα προϊόντα που έχουν την ένδειξη "Κατόπιν Παραγγελίας" ενδέχεται να πρέπει να παραγγελθούν από την προμηθεύτρια εταιρεία και συνεπώς ο χρόνος παράδοσης μπορεί να καθυστερήσει αρκετά (ακόμα και 2-3 εβδομάδες). Σε κάθε περίπτωση εάν ανακύψει θέμα διαθεσιμότητας θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά ή με ηλεκτρονικό μήνυμα.

Πληρωμές

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;

Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση των προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Με Αντικαταβολή (μόνο εντός Ελλάδας)
  • Με κάρτα πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη. Οι κάρτες που δεχόμαστε είναι Visa, MasterCard, Maestro από οποιαδήποτε τράπεζα και αν έχουν εκδοθεί.
  • Μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό στις τράπεζες Πειραιώς και Alpha Bank.

Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε την σελίδα μας Τρόποι Πληρωμής.

Πόσο ασφαλής είναι και με ποιο τρόπο γίνεται χρέωση της κάρτας μου;

Η πληρωμή γίνεται μέσω  πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς με την οποία συνεργαζόμαστε. Τα στοιχεία των καρτών σας εισάγονται και επεξεργάζονται στο ηλεκτρονικό περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς. Τα στοιχεία της κάρτας σας τα διαχειρίζεται μόνο η Τράπεζα Πειραιώς. Η INGLOT.gr δεν έχει πρόσβαση σε αυτά, ούτε μπορεί να τα συλλέξει.

Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές με κάρτα στο e-shop της INGLOT.gr πραγματοποιούνται μέσα από το προηγμένο σύστημα ασφαλείας της Τράπεζας Πειραιώς,  που βασίζεται στον διεθνή φορέα διασφάλισης συναλλαγών GlobeSSL και υποστηρίζει ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. Επιπλέον, η Τράπεζα Πειραιώς παρέχει επιπλέον τις υπηρεσίες Verified-by-Visa και MasterCard SecureCode με βάση το πρωτόκολλο 3D-Secure για την ταυτοποίηση του κατόχου της κάρτας.

Οι τιμές που αναγράφονται συμπεριλαμβάνουν τον ΦΠΑ;

Οι τιμές πώλησης των προϊόντων (σε ευρώ) είναι οι ισχύουσες κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας από τον αγοραστή, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και τυχόν άλλων φόρων. 

 

Αποστολές

Ποιο είναι το κόστος αποστολής της παραγγελίας μου;

Συμπληρωματικά στην τιμή των προϊόντων που παραγγέλθηκαν τιμολογούνται τα έξοδα αποστολής. Για παραγγελίες άνω των 39 ευρώ δεν χρεώνονται έξοδα τυπικής ταχυδρομικής αποστολής (μη περιλαμβανομένων τυχόν επιπρόσθετων εξειδικευμένων υπηρεσιών ταχυδρομικής αποστολής που ζητεί ο αγοραστής  π.χ. πρωινή παράδοση ή των εξόδων που αφορούν τον τρόπο πληρωμής όπως για παράδειγμα το κόστος αντικαταβολής). Τα έξοδα αποστολής αναγράφονται στον κατωτέρω πίνακα. Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε την σελίδα μας Αποστολή Προϊόντων.

  Υπηρεσία  Express Επόμενη Ημέρα

  Χρέωση(€ έως 2 Kg)

  Ενδεικτικός Χρόνος 
  Παράδοσης(Εργ.   Ημέρες)

Εντός Αττικής

€ 3

2

Εκτός Αττικής

€ 3

2-3

Νησιωτικοί Προορισμοί

€ 3

2-4

Δυσπρόσιτες περιοχές

€ 5.9

2-6

Παραγγελία € 50 και άνω

Δωρεάν

 

 

Υπολογίζουμε το κόστος μεταφορικών με βάση το συνολικό βάρος της παραγγελίας. Οι παραπάνω τιμές αφορούν τις χρεώσεις για παραγγελίες συνολικού βάρους μέχρι 2 Kg. Για κάθε επιπλέον 1 Kg υπάρχει χρέωση € 1.

Τι διαφορά έχουν τα έξοδα μεταφοράς/αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής;

Τα έξοδα μεταφοράς αποτελούν την αμοιβή για την αποστολή του δέματος ενώ τα έξοδα αντικαταβολής είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία ταχυμεταφορών για την εκτέλεση/διεκπεραίωση  της συναλλαγής. Αφορούν δηλαδή την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων και όχι την διαδικασία μεταφοράς. Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει καθόλου χρέωση (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, κατάθεση σε λογαριασμό του inglot.gr).

Πόσος χρόνος απαιτείται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται τις εργάσιμες ημέρες έως τις 14:00 θα τις επεξεργαστούμε την ίδια ημέρα αλλιώς η επεξεργασία γίνεται την επόμενη εργάσιμη. Ως εργάσιμες θεωρούνται οι ημέρες Δευτέρα ως Παρασκευή. Για αυτές τις παραγγελίες συνήθως η παράδοσή τους επιτυγχάνεται εντός 24 ωρών. Οι παραγγελίες που δεχόμαστε την Πέμπτη μετά τις 14:00, αποστέλλονται την Παρασκευή για να τις παραλάβετε την επόμενη εργάσιμη, δηλαδή τη Δευτέρα. Οι παραγγελίες που δεχόμαστε την Παρασκευή μετά τις 14:00 και κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου, θα αποσταλούν την προσεχή Δευτέρα με αποτέλεσμα να τις παραλάβετε την Τρίτη.

Σε ποιες χώρες παραδίδετε;

Αποστολή γίνεται μόνο στην Ελλάδα. Είναι στα σχέδια μας να υλοποιηθεί και η ONLINE παρουσία μας στην Κύπρο. Μέχρι τότε, για τυχόν αγορές στην Κύπρο παρακαλούμε να απευθύνεστε στα εκεί καταστήματά μας.

Τι πρέπει να κάνω στην περίπτωση που πληκτρολόγησα λάθος διεύθυνση αποστολής της παραγγελιάς μου;

Θα πρέπει να μας καλέσετε άμεσα στο 210 6841305 τις εργάσιμες μέρες Δευτέρα ως Παρασκευή μεταξύ 09:00-17:00 για να γίνει η διόρθωση. Για να παραγγείλετε μέσα από το site μας είναι απαραίτητη η εισαγωγή του ταχυδρομικού κώδικα. Στην περίπτωση που δεν τον γνωρίζετε θα πρέπει να πατήσετε πάνω στο link "Βρείτε το Τ.Κ. σας" για να μπορέσετε να τον βρείτε μέσα από την σελίδα http://www.greekpostalcodes.info/. Με το που θα εισάγετε τον ταχυδρομικό σας κώδικα για να βοηθηθείτε θα εμφανιστεί δίπλα αυτόματα η περιοχή που αφορά τον συγκεκριμένο ταχυδρομικό κώδικα.

Με ποιόν τρόπο θα λάβω την παραγγελία μου;

H παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται με συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών (ACS Courier). Η παράδοση γίνεται πάντα εργάσιμες ημέρες Δευτέρα ως Παρασκευή μεταξύ 9:00 - 17:30.

Πώς μπορώ να παρακολουθώ το status της παραγγελίας μου;

Μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη για αποστολή, σας στέλνουμε με email τον αριθμό αποστολής. Μπορείτε εύκολα να παρακολουθείτε πού βρίσκεται μέσα από την ιστοσελίδα αναζήτησης αποστολών της ACS Courier.

Εναλλακτικά επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210 6841305 τις εργάσιμες μέρες Δευτέρα ως Παρασκευή μεταξύ 09:00-17:00. Θα σας ζητήσουμε τον αριθμό της παραγγελίας σας και τον αριθμό αποστολής.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν; Τι κάνω στην περίπτωση που το προϊόν που παρέλαβα δεν ήταν σε καλή κατάσταση;

Μπορείτε να προχωρήσετε σε επιστροφή προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε τους όρους στη σελίδα μας Πολιτική Επιστροφών.

 

Ο λογαριασμός μου

Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Η διαχείριση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών της ιστοσελίδας γίνεται σύμφωνα με το εθνική, κοινοτική και διεθνή νομοθεσία αναφορικά με την επεξεργασία προσωπικών μη ευαίσθητων δεδομένων. Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε τους όρους στη σελίδα μας Όροι Χρήσης.

Γιατί να εγγραφώ ως μέλος του inglot.gr;

Για την διενέργεια παραγγελίας δεν είναι απαραίτητη η  εγγραφή του Χρήστη στην ιστοσελίδα ως Μέλος. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επιλέξετε την ένδειξη Guest check out (Επισκέπτης) και να συνεχίσετε την διαδικασία της παραγγελίας. Με την εγγραφή σας στην σελίδα διευκολύνονται η διαδικασία αγορών σας μια και γίνεται αποθήκευση των στοιχείων παράδοσης, αποκτάτε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας κλπ. Για την εγγραφή σας στην ιστοσελίδα ως μέλος επιλέγετε την ένδειξη αυτή.

Ξέχασα το συνθηματικό (password) μου για το inglot.gr. Τι πρέπει να κάνω;

Από την αρχική σελίδα πατήστε πάνω δεξιά στο link «Είσοδος» και στην συνέχεια πάνω στο link Ανάκτηση νέου συνθηματικού εισόδου . Στην συνέχεια πληκτρολογήστε το όνομα του λογαριασμού ή την διεύθυνση του e-mail που είχατε καταχωρήσει για τον συγκεκριμένο λογαριασμό στο site μας και πατήστε πάνω στο κουμπί ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΝΕΟΥ ΣΥΝΘΗΜΑΤΙΚΟΥ. Το νέο συνθηματικό θα σας αποσταλεί στο δηλωμένο email.

Είμαι Makeup Artist και θα επιθυμούσα την αγορά προϊόντων με κάποια επαγγελματική έκπτωση. Είναι εφικτό αυτό από το site σας;

Η δυνατότητα αυτή παρέχεται στην παρούσα φάση μόνο από τα φυσικά μας καταστήματα οπότε θα πρέπει να απευθυνθείτε σε αυτά. Είναι μέσα στα μελλοντικά μας σχέδια να δοθεί και από το ONLINE μας κατάστημα αυτή η δυνατότητα.

Επικοινωνία

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210 6841305 τις εργάσιμες μέρες Δευτέρα ως Παρασκευή μεταξύ 09:00-17:00 ή μέσω email στο info@inglot.gr. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!