ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΆ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ 35 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΝΩ
Το ηλεκτρονικό κατάστημα στο www.inglotcosmetics.gr (στο εξής αναφερόμενο ως το Κατάστημα), μέσω του οποίου πωλούνται τα Προϊόντα που προσφέρονται μέσω του Διαδικτύου (στο εξής αναφερόμενα ως "Προϊόντα"), λειτουργεί από την "LIFF" LIFE IS FOR FUN GREECE ΙΚΕ με έδρα στο Ηράκλειο Κρήτης (ταχυδρομικός κώδικας 712 02), στην οδό Δαιδάλου 12, με Α.Φ.Μ. 802498888
Πληροφορίες σχετικά με τα Προϊόντα και τις τιμές τους παρέχονται από την "LIFF". στην ιστοσελίδα του Καταστήματος. Οι πληροφορίες που σχετίζονται με τα Προϊόντα και τις τιμές τους που εμφανίζονται στο www.inglotcosmetics.gr ισχύουν αποκλειστικά για τα Προϊόντα που προσφέρονται στο Κατάστημα.
Ο υπεύθυνος για τις πληροφορίες που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα του Καταστήματος είναι η LIFE IS FOR FUN GREECE ΙΚΕ, η οποία μπορεί να επικοινωνηθεί μέσω της ιστοσελίδας www.inglotcosmetics.gr, ή μέσω e-mail στη διεύθυνση: [email protected] ή μέσω τηλεφώνου: 216-0043672.
Η οντότητα που αγοράζει τα Προϊόντα μέσω του Καταστήματος είναι ο Πελάτης, ο οποίος μπορεί να είναι είτε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής), είτε επιχειρηματίας με δικαιώματα καταναλωτή. Ο καταναλωτής ορίζεται ως φυσικό πρόσωπο που εκτελεί νομική συναλλαγή με επιχειρηματία, η οποία δεν σχετίζεται άμεσα με την επιχειρηματική του δραστηριότητα ή εργασία. Ο όρος ισχύει επίσης για φυσικό πρόσωπο που συνάπτει σύμβαση άμεσα σχετική με την επιχειρηματική του δραστηριότητα, όταν προκύπτει από το περιεχόμενο αυτής της σύμβασης ότι δεν έχει επαγγελματικό χαρακτήρα για το ίδιο, όπως αποδεικνύεται ιδίως από το πεδίο της επιχειρηματικής του δραστηριότητας, το οποίο προσδιορίζεται βάσει των νομικών κανονισμών στο Κεντρικό Μητρώο και Πληροφοριών για την Επιχειρηματική Δραστηριότητα. Ν. 2251/1994 (Α’ 191) «Προστασία των Καταναλωτών».
Τα μέρη της σύμβασης πώλησης που εκτελείται μέσω του Καταστήματος είναι:
• Ο Πελάτης που αναφέρεται στο σημείο I.4 του παρόντος,
• Η LIFE IS FOR FUN GREECE ΙΚΕ με έδρα στο Ηράκλειο Κρήτης.
Η πώληση πραγματοποιείται διαδικτυακά και εκτελείται μέσω σύμβασης από απόσταση. Η σύμβαση μεταξύ του Καταστήματος και του Πελάτη είναι αμοιβαία. Η υπηρεσία που παρέχεται από το Κατάστημα περιλαμβάνει τη μεταβίβαση της κυριότητας των αγορασμένων Προϊόντων στον Πελάτη σύμφωνα με τη σύμβαση. Η υποχρέωση του Πελάτη περιλαμβάνει την πληρωμή για τα αγορασμένα Προϊόντα. Η σύμβαση μεταξύ των Μερών συνάπτεται για αόριστο χρονικό διάστημα.
Η αποδοχή αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων είναι προαιρετική, αλλά απαραίτητη για την πραγματοποίηση αγοράς στο Κατάστημα ή για τη δημιουργία Λογαριασμού Πελάτη.
Τα Προϊόντα που αγοράζονται μέσω του Καταστήματος παραδίδονται αποκλειστικά στην Ελλάδα.
Το Ψευδώνυμο του Πελάτη είναι το όνομα και το αρχικό του επωνύμου του.
ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΕΑΝ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΝΟΪΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.
Όλες οι πληροφορίες για τα βασικά χαρακτηριστικά των Προϊόντων παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα του Καταστήματος.
Το Κατάστημα παραδίδει τα Προϊόντα ακολουθώντας τη σειρά με την οποία λαμβάνονται οι επιβεβαιωμένες παραγγελίες, μέχρι να εξαντληθούν τα αποθέματα που υπόκεινται σε αυτήν τη μορφή πώλησης.
Παραγγελίες για προϊόντα των οποίων η συνολική αξία δεν ξεπερνά τα 1,00 EUR δεν θα επεξεργάζονται.
Εάν τα συγκεκριμένα Προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα, το Κατάστημα θα αναρτήσει τη σχετική ειδοποίηση για αυτό το γεγονός στην ιστοσελίδα του Καταστήματος δίπλα στην περιγραφή των Προϊόντων αυτών. Ωστόσο, εάν το Κατάστημα έχει αναρτήσει την ειδοποίηση για την μη διαθεσιμότητα ενός συγκεκριμένου Προϊόντος μετά την αποδοχή της παραγγελίας του Πελάτη, ή εάν δεν είναι σε θέση να επεξεργαστεί την παραγγελία για οποιονδήποτε άλλο λόγο, το Κατάστημα θα ενημερώσει άμεσα τον Πελάτη ότι η παραγγελία δεν μπορεί να επεξεργαστεί, το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημέρα που ο Πελάτης δήλωσε ότι έχει συνάψει τη Σύμβαση, και εάν ο Πελάτης έχει πληρώσει για το Προϊόν, το Κατάστημα θα επιστρέψει στον Πελάτη το ποσό που οφείλεται για το Προϊόν εντός αυτής της προθεσμίας.
Όλες οι τιμές των Προϊόντων που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα του Καταστήματος αναγράφονται σε ευρώ και περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
Η τιμή που αναγράφεται δίπλα σε κάθε Προϊόν είναι δεσμευτική τη στιγμή που ο Πελάτης τοποθετεί την παραγγελία.
Το Κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τις τιμές των Προϊόντων που προσφέρονται στο Κατάστημα, να αποσύρει Προϊόντα από το κατάλογο ή να εισαγάγει νέα Προϊόντα, να διεξάγει και να ακυρώνει προωθητικές ενέργειες στην ιστοσελίδα του Καταστήματος ή να εισάγει αλλαγές σε αυτές. Οι εν λόγω αλλαγές δεν θα επηρεάσουν τις τιμές των Προϊόντων που καθορίζονται σε παραγγελίες που έχουν τοποθετηθεί πριν από την αλλαγή τιμών ή τους όρους των προωθητικών ενεργειών ή των προσφορών που έχουν τεθεί σε εφαρμογή.
Οι εκπτώσεις που προκύπτουν από κουπόνια και επιταγές για τα Προϊόντα της μάρκας Inglot δεν είναι σωρευτικές. Μόνο ένα κουπόνι ή επιταγή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μία αγορά Προϊόντων υπό συγκεκριμένη παραγγελία, εκτός εάν το περιεχόμενο του κουπονιού/επιταγής αναφέρει το αντίθετο.
Κάθε ειδοποίηση για μείωση τιμής, εκτός από την μειωμένη τιμή, περιλαμβάνει πληροφορίες για την χαμηλότερη τιμή του συγκεκριμένου προϊόντος κατά τη διάρκεια των 30 ημερών που προηγήθηκαν της μείωσης τιμής. Εάν το συγκεκριμένο προϊόν έχει προσφερθεί για λιγότερο από 30 ημέρες, η ειδοποίηση για την μειωμένη τιμή συνοδεύεται από πληροφορίες για την χαμηλότερη τιμή αυτού του προϊόντος από την ημέρα που εισήχθη έως την ημέρα που μειώθηκε η τιμή.
Οι παραγγελίες των πελατών γίνονται αποδεκτές μέσω της ιστοσελίδας του Καταστήματος (www.inglotcosmetics.gr) αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία καταχώρησης της παραγγελίας. Στην παραγγελία, ο Πελάτης:
- επιλέγει τα Προϊόντα;
- καθορίζει τη διεύθυνση παράδοσης;
- επιλέγει τον τύπο της απόδειξης (απόδειξη ταμείου, τιμολόγιο ΦΠΑ);
- επιλέγει τη μέθοδο πληρωμής.
Η παροχή προσωπικών δεδομένων στην φόρμα εγγραφής είναι απαραίτητη για την επεξεργασία της συναλλαγής αγοράς. Ο Πελάτης πρέπει να παρέχει σωστά δεδομένα για να επιτραπεί η επικοινωνία και η παράδοση των Προϊόντων, συμπεριλαμβανομένης της ακριβούς διεύθυνσης παράδοσης. Το Κατάστημα δεν φέρει ευθύνη για οποιεσδήποτε συνέπειες προκύψουν από λανθασμένα δεδομένα.
Το Κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επεξεργασία μιας παραγγελίας εάν τα δεδομένα που παρέχονται από τον Πελάτη κατά την εγγραφή είναι ελλιπή, λανθασμένα ή αναληθή.
Πριν αποστείλει την παραγγελία, ο Πελάτης μπορεί να ελέγξει και να τροποποιήσει, εφόσον χρειάζεται, όλα τα δεδομένα (π.χ. όνομα, επώνυμο, διεύθυνση, μέθοδος πληρωμής καθώς και την ποικιλία και ποσότητα των παραγγελθέντων Προϊόντων).
Η σύμβαση πώλησης για τα Προϊόντα που προσφέρονται μέσω του Καταστήματος θεωρείται ότι συνάπτεται όταν το Κατάστημα αποδέχεται και επιβεβαιώνει την παραγγελία του Πελάτη. Η αποδοχή της παραγγελίας από το Κατάστημα πραγματοποιείται με την αποστολή επιβεβαίωσης παραγγελίας στον Πελάτη.
Η πληρωμή για τα Προϊόντα που παραγγέλνονται στο Κατάστημα μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
Πληρωμές με πιστωτική / χρεωστική κάρτα μέσω NEXI
Αντικαταβολή,
Τραπεζική μεταφορά.
Σε περίπτωση πληρωμών μέσω μεταφοράς, το Κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να περιμένει την πληρωμή για 14 ημέρες από την ημερομηνία τοποθέτησης της παραγγελίας. Εάν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου το ποσό δεν πιστωθεί στον τραπεζικό λογαριασμό της LIFE IS FOR FUN GREECE ΙΚΕ, τα Προϊόντα δεν θα αποσταλούν και η σύμβαση θα θεωρηθεί άκυρη.
Η παράδοση πραγματοποιείται αποκλειστικά στην επικράτεια της Ελλάδας μέσω της υπηρεσίας ACS courier.
Το κόστος αποστολής εξαρτάται από την αξία των παραγγελθέντων Προϊόντων. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα αποστολής εξαρτώνται από τo τόπο παράδοσης, η οποία επηρεάζεται από τις συμφωνηθείσες τιμές με τον μεταφορέα για κάθε αγορά ξεχωριστά, και όλες οι αποστολές προέρχονται από την Ελλάδα.
Πολιτική παράδοσης στην Ελλάδα:
Για παραγγελίες έως 35 ΕΥΡΩ, το κόστος αποστολής είναι 3 ΕΥΡΩ. Αυτό το κόστος καλύπτει όλα τα έξοδα που σχετίζονται με την αποστολή των προϊόντων INGLOT στον πελάτη.
Για παραγγελίες άνω των 35 ΕΥΡΩ, η παράδοση είναι δωρεάν. Αυτός είναι ο τρόπος να δείξουμε την ευγνωμοσύνη μας στους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους στη μάρκα μας.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα αποστολής προστίθενται στην παραγγελία κατά το στάδιο ολοκλήρωσης της αγοράς. Αυτό εξασφαλίζει διαφανή επικοινωνία των εξόδων και εξαλείφει τυχόν εκπλήξεις για τους πελάτες κατά την ολοκλήρωση της αγοράς.
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Nexi XPay" της Nexi Payments Greece S.A και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.
Ο Πελάτης που είναι Καταναλωτής μπορεί να ανασύρει τη σύμβαση χωρίς να δώσει κανέναν λόγο εντός 14 ημερών από την επόμενη ημέρα της παραλαβής των Προϊόντων, κάνοντας μια γραπτή δήλωση. Για το σκοπό αυτό, ο Πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα δήλωσης ανάκλησης, το οποίο αποστέλλεται στον Πελάτη μαζί με τα Προϊόντα και είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα του Καταστήματος - Τμήμα IX.
Σε περίπτωση ανάκλησης της σύμβασης, ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα αγορασμένα Προϊόντα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία ανάκλησης. Τα έξοδα επιστροφής της αποστολής θα καταβληθούν από τον Πελάτη. Το Κατάστημα δεν αποδέχεται πληρωμές αντικαταβολής.
Για να επιστραφούν τα προϊόντα, τα αντικείμενα πρέπει να αποσταλούν εντός 14 ημερών από την υποβολή της δήλωσης ανάκλησης από τη σύμβαση πώλησης, στην εξής διεύθυνση: LIFE IS FOR FUN GREECE ΙΚΕ στο υποκατάστημα στην περιοχή του Χαλανδρίου Αττικής (ταχυδρομικός κώδικας 152 34), στην οδό Αγίας Παρασκευής 13, με Α.Φ.Μ. 802498888 «Online-Shop – Return».
Όχι αργότερα από 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της δήλωσης ανάκλησης, το Κατάστημα θα επιστρέψει στον Πελάτη όλα τα ποσά που καταβλήθηκαν από τον Πελάτη, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης των Προϊόντων (εκτός από τυχόν πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από τη μέθοδο παράδοσης που επέλεξε ο Πελάτης και δεν είναι η φθηνότερη τυπική μέθοδος παράδοσης που προσφέρεται από το Κατάστημα). Η επιστροφή θα γίνει χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Πελάτης, εκτός εάν ο Πελάτης έχει συμφωνήσει ρητά με διαφορετική μέθοδο επιστροφής που δεν επιβαρύνει τον Πελάτη με έξοδα. Εάν το Κατάστημα δεν προσφέρει την παραλαβή των Προϊόντων από τον Πελάτη, δικαιούται να αναστείλει την επιστροφή χρημάτων μέχρι να παραλάβει τα Προϊόντα πίσω ή μέχρι ο Πελάτης να παράσχει απόδειξη επιστροφής, όποιο γεγονός συμβεί πρώτο.
Ο Πελάτης φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας του Προϊόντος που προκύπτει από τη χρήση του πέρα από ό,τι είναι αναγκαίο για να διαπιστωθεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία του Προϊόντος.
Τα Προϊόντα πρέπει να επιστραφούν, αν είναι δυνατόν, με όλα τα έγγραφα που συνηθώς συνοδεύουν τα Προϊόντα, περιλαμβανομένου του τιμολογίου ΦΠΑ εάν έχει εκδοθεί στον Πελάτη, και, αν είναι δυνατόν, στην αρχική συσκευασία.
Το Κατάστημα διασφαλίζει ότι τα Προϊόντα που παραδίδονται είναι σύμφωνα με τη σύμβαση.
Εάν τα Προϊόντα δεν είναι σύμφωνη με τη σύμβαση, ο Πελάτης, που είναι Καταναλωτής, μπορεί να υποβάλει παράπονο και να απαιτήσει την επισκευή ή αντικατάσταση των Προϊόντων.
Το Κατάστημα δικαιούται να αντικαταστήσει το προϊόν όταν ο Πελάτης ζητά επισκευή, ή το Κατάστημα μπορεί να επισκευάσει το προϊόν όταν ο Πελάτης ζητά αντικατάσταση, εάν είναι αδύνατο ή θα απαιτούσε υπερβολικά έξοδα για το Κατάστημα να φέρει τα Προϊόντα σε συμφωνία με τη σύμβαση με τον τρόπο που επέλεξε ο Καταναλωτής. Εάν η επισκευή και η αντικατάσταση είναι αδύνατες ή θα απαιτούσαν υπερβολικά έξοδα, το Κατάστημα μπορεί να αρνηθεί να φέρει τα Προϊόντα σε συμφωνία με τη σύμβαση.
Το Κατάστημα θα επισκευάσει ή θα αντικαταστήσει το Προϊόν εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από τη στιγμή που θα ενημερωθεί από τον Πελάτη για την ασυμφωνία με τη σύμβαση, και χωρίς αδικαιολόγητη ταλαιπωρία για τον Πελάτη, λαμβάνοντας υπόψη τη συγκεκριμένη φύση των Προϊόντων και το σκοπό για τον οποίο τα αγόρασε ο Πελάτης. Τα έξοδα επισκευής ή αντικατάστασης, περιλαμβανομένων κυρίως των εξόδων ταχυδρομείου, αποστολής, εργασίας και υλικών, θα βαρύνουν το Κατάστημα. Ο Πελάτης κάνει τα Προϊόντα που πρέπει να επισκευαστούν ή να αντικατασταθούν διαθέσιμα στο Κατάστημα. Το Κατάστημα συλλέγει τα Προϊόντα από τον Πελάτη με έξοδα του.
Εάν τα Προϊόντα δεν πληρούν τη σύμβαση, ο Πελάτης που είναι Καταναλωτής μπορεί να ζητήσει μείωση της τιμής ή να ανασύρει τη σύμβαση σύμφωνα με τους όρους του Άρθρου 43ε του Νόμου περί Δικαιωμάτων Καταναλωτή.
Οι Πελάτες πρέπει να στέλνουν τα παράπονα που αναφέρονται σε αυτό το τμήμα ταχυδρομικώς στην εξής διεύθυνση: LIFE IS FOR FUN GREECE ΙΚΕ με έδρα στο Ηράκλειο Κρήτης (ταχυδρομικός κώδικας 712 02), στην οδό Δαιδάλου 12, με σημείωση «Online Store – complaint». Αυτά μπορεί να υποβληθούν με οποιαδήποτε μορφή. Είναι πιο ασφαλές να το κάνουν εγγράφως, για σκοπούς αποδεικτικών στοιχείων. Για να επιταχυνθεί η διαδικασία επεξεργασίας των παραπόνων, ο Πελάτης πρέπει να περιγράψει την ασυμφωνία των Προϊόντων με τη σύμβαση και να καθορίσει το αίτημά τους.
Τα παράπονα επεξεργάζονται το αργότερο εντός 14 (τεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του παραπόνου από το Κατάστημα.
Ο Πελάτης που είναι Καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει μια εξωδικαστική διαδικασία για την υποβολή παραπόνων και για την άσκηση αξιώσεων ενώπιον του Μόνιμου Δικαστηρίου Καταναλωτών στην υπηρεσία του Περιφερειακού Επιθεωρητή Εμπορικής Επιθεώρησης. Επιπλέον, ο Πελάτης που είναι Καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει εξωδικαστική διαδικασία για την άσκηση αξιώσεων σε διαφορές που σχετίζονται με συμβατικές υποχρεώσεις που προκύπτουν από συμβάσεις πώλησης ή υπηρεσιών μέσω διαδικτύου, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα ODR της ΕΕ για επίλυση διαφορών, διαθέσιμη στην εξής διεύθυνση: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Ο Πελάτης μπορεί επίσης να υποβάλει αίτημα για επίλυση της διαφοράς σε μόνιμο δικαστήριο διαιτησίας καταναλωτών (πληροφορίες στο: http://spsk.wiih.org.pl/index.php?id=110&id2=109). Επιπλέον, ο Καταναλωτής μπορεί να ζητήσει βοήθεια από τον τοπικό (δημοτικό) συνήγορο καταναλωτών ή από μια κοινωνική οργάνωση των οποίων οι καταστατικοί σκοποί περιλαμβάνουν την προστασία των καταναλωτών (π.χ. Ομοσπονδία Καταναλωτών, Ένωση Πολωνών Καταναλωτών). Πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα των ανωτέρω διαδικασιών επίλυσης διαφορών μπορούν να βρεθούν στη διεύθυνση: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
Το Κατάστημα επιτρέπει στους Πελάτες να εκφράσουν τη γνώμη τους και να αξιολογήσουν τα Προϊόντα που προσφέρονται χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Σχολίων που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Καταστήματος.
Οι Σχολιασμοί και οι Βαθμολογίες μπορούν να υποβληθούν μόνο από εγγεγραμμένους Πελάτες. Ένα Σχόλιο μπορεί να υποβληθεί μόνο μαζί με Βαθμολογία. Ο Πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να υποβάλει Σχόλιο μαζί με τη Βαθμολογία. Οι δημοσιευμένοι Σχολιασμοί με Βαθμολογίες, μαζί με το Ψευδώνυμο του Πελάτη, είναι προσβάσιμοι στο κοινό. Ο Πελάτης μπορεί να αξιολογήσει τα Προϊόντα χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Σχολίων και επιλέγοντας τον αριθμό των αστεριών δίπλα στο προϊόν στο οποίο αναφέρεται η αξιολόγηση.
Για να υποβληθεί ένα Σχόλιο, ο Πελάτης πρέπει να συνδεθεί στην ιστοσελίδα του Καταστήματος και στη συνέχεια, στην καρτέλα του σχετικού προϊόντος, να κάνει κλικ στην καρτέλα "Write your Review" και να συμπληρώσει τα δύο υποχρεωτικά πεδία, δηλαδή τον Τίτλο του Σχολίου και το Σχόλιο του. Ο Πελάτης μπορεί επίσης να απονείμει βαθμολογία επιλέγοντας τον κατάλληλο αριθμό αστεριών και στη συνέχεια κάνοντας κλικ στο κουμπί "Submit Review". Το Σχόλιο θα επισημανθεί αυτόματα με το Ψευδώνυμο του Πελάτη που αντιστοιχεί στον λογαριασμό του. Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Submit Review", ο Πελάτης συμφωνεί με την δημοσίευση του Ψευδωνύμου του μαζί με το Σχόλιο και τη χρήση του από το Online Store όπως ορίζεται στους Όρους και Προϋποθέσεις.
Ο Πελάτης μπορεί οποτεδήποτε να ζητήσει να διαγραφεί το Σχόλιο που υπέβαλε και δημοσιεύθηκε από το Κατάστημα. Για το σκοπό αυτό, θα πρέπει να επικοινωνήσει με το Κατάστημα στέλνοντας e-mail στο: [email protected].
Το Κατάστημα μπορεί να προστατεύσει το περιεχόμενο των Σχολίων όταν απαιτείται από τον νόμο, με απόφαση της αρμόδιας δημόσιας αρχής ή κατόπιν αιτήματος του.
Ο Πελάτης που υποβάλλει ένα Σχόλιο δηλώνει ταυτόχρονα ότι:
α. είναι ο μοναδικός συγγραφέας του Σχολίου,
β. κατέχει όλα τα δικαιώματα και τις άδειες που σχετίζονται με το Σχόλιο και το Ψευδώνυμο του Πελάτη,
γ. Το Σχόλιο αντανακλά την προσωπική του άποψη για το Προϊόν,
δ. Ούτε το Σχόλιο ούτε το Ψευδώνυμο του Πελάτη παραβιάζουν κανέναν νόμο ή δικαιώματα τρίτων.
Με την υποβολή ενός Σχολίου, ο χρήστης συμφωνεί με τη δημοσίευση του Σχολίου με τη Βαθμολογία εάν αυτά έχουν αναρτηθεί στο www.inglotcosmetics.com και συμφωνεί με την αποκάλυψη αυτών στο κοινό μαζί με το Ψευδώνυμο του Πελάτη και τη χρήση τους σύμφωνα με αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις.
Το Ψευδώνυμο του Πελάτη και το Σχόλιο, ιδίως, δεν πρέπει να:
α. είναι αντίθετα με το νόμο, την ευπρέπεια ή τις αρχές κοινωνικής συνύπαρξης;
b. περιέχουν εικόνες, συνδέσμους (URLs) σε ιστοσελίδες, αποτελέσματα δοκιμών, ηχητικά/οπτικά υλικά;
c. παραβιάζουν οποιαδήποτε δικαιώματα τρίτων, ιδιαίτερα εμπορικά σήματα;
d. περιέχουν παραπλανητικές ή ψευδείς πληροφορίες;
e. είναι επεξεργασμένα με τρόπο που να υποδηλώνει ότι είναι δημιουργία του Καταστήματος ή άλλου φορέα παρά του Πελάτη;
f. περιέχουν πληροφορίες που δεν σχετίζονται με τα Προϊόντα που αξιολογούνται;
g. περιέχουν προσωπικά στοιχεία ή διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
h. περιέχουν ιούς υπολογιστών ή άλλους επιβλαβείς κώδικες;
i. διαφημίζουν ή προωθούν υπηρεσίες ή προϊόντα τρίτων.
Το Κατάστημα έχει το δικαίωμα:
α. να αφαιρέσει μέρος ή ολόκληρο το Σχόλιο εάν:
a1. είναι άσχετο με την πώληση των Προϊόντων ή δεν το περιγράφει,
a2. είναι προσβλητικό, ανήθικο, ακατάληπτο ή περιέχει βρισιές,
a3. παραβιάζει οποιοδήποτε γενικά δεσμευτικό νόμο ή δικαιώματα τρίτων,
b. να συντομεύσει το Σχόλιο,
c. να μεταφράσει και να δημοσιεύσει τη μετάφραση του Σχολίου,
d. να δημοσιεύσει το Σχόλιο και τη Βαθμολογία σε κάθε περίπτωση μαζί με το Ψευδώνυμο του Πελάτη.
Εκτός από το σημείο 10, το Κατάστημα δεν επεξεργάζεται τα Σχόλια ή τα Ψευδώνυμα των Πελατών, αλλά διατηρεί το δικαίωμα να μην τα δημοσιεύσει αν παραβιάζουν τις διατάξεις αυτών των Όρων σε σχέση με τις απαιτήσεις για το Σχόλιο ή το Ψευδώνυμο.
Το Κατάστημα δεν επαληθεύει τα Σχόλια και τις Βαθμολογίες για να διασφαλίσει ότι έχουν υποβληθεί από Πελάτες που έχουν χρησιμοποιήσει ή αγοράσει τα Προϊόντα.
Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι η διαγραφή του λογαριασμού δεν διαγράφει αυτόματα τυχόν Σχόλια και Βαθμολογίες που έχουν αναρτηθεί προηγουμένως.
Με την υποβολή ενός Σχολίου, ο Πελάτης συμφωνεί ότι η LIFE IS FOR FUN GREECE ΙΚΕ με έδρα στο Ηράκλειο Κρήτης (ταχυδρομικός κώδικας 712 02), στην οδό Δαιδάλου 12 μπορεί να δημοσιεύσει το Σχόλιο, τη Βαθμολογία και το Ψευδώνυμο του Πελάτη δωρεάν, χωρίς χρονικούς και γεωγραφικούς περιορισμούς, στα ηλεκτρονικά μέσα, κυρίως στις επίσημες ιστοσελίδες της INGLOT: www.inglotcosmetics.gr
Οποιαδήποτε θέματα δεν καλύπτονται από τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις υπόκεινται στις διατάξεις του Αστικού Κώδικα, του Νόμου για τα Δικαιώματα των Καταναλωτών, του Νόμου για τις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες και άλλων σχετικών νομοθεσιών.
Τα μέρη δεν μπορούν, με συμφωνία, να παραιτηθούν ή να περιορίσουν την εφαρμογή των διατάξεων των παραπάνω αναφερόμενων νόμων.
Οποιεσδήποτε τροποποιήσεις των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων ισχύουν από τη στιγμή που θα ανακοινωθούν, εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά σε αυτές. Οι διατάξεις των συμβάσεων που έχουν συναφθεί πριν από την τροποποίηση αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων παραμένουν αμετάβλητες μέχρι να εκτελεστούν αυτές οι συμβάσεις. Οι τροποποιήσεις δεν επηρεάζουν κανένα αποκτηθέν δικαίωμα.
Δικαίωμα αποχώρησης από τη σύμβαση
Μπορείτε να αποχωρήσετε από αυτή τη σύμβαση εντός 14 ημερών χωρίς να δώσετε κανέναν λόγο.
Το δικαίωμα αποχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημέρα που αποκτάτε φυσική κατοχή των προϊόντων ή από την ημέρα που ένας τρίτος, άλλος από τον μεταφορέα που έχετε ορίσει, αποκτά φυσική κατοχή των προϊόντων.
Για να ασκήσετε το δικαίωμα αποχώρησης, πρέπει να μας ενημερώσετε: LIFE IS FOR FUN GREECE ΙΚΕ με έδρα στο Ηράκλειο Κρήτης (ταχυδρομικός κώδικας 712 02), στην οδό Δαιδάλου 12, με την ένδειξη "Online Store – returned Products", για την απόφασή σας να αποχωρήσετε από αυτή τη σύμβαση με μια σαφή δήλωση (για παράδειγμα, μια επιστολή που αποστέλλεται ταχυδρομικά, φαξ ή e-mail).
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα αποχώρησης, αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικό.
Για να τηρήσετε την προθεσμία, μπορείτε να αποστείλετε την ειδοποίηση για την άσκηση του δικαιώματος αποχώρησης πριν τη λήξη του δικαιώματος αποχώρησης.
Συνέπειες αποχώρησης από τη σύμβαση
Εάν αποχωρήσετε από αυτή τη σύμβαση, θα επιστρέψουμε όλα τα πληρωθέντα ποσά που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης της παραγγελίας σας (εκτός από τα επιπλέον έξοδα που προκύπτουν από την επιλογή σας για έναν τρόπο παράδοσης διαφορετικό από τη φθηνότερη μέθοδο παράδοσης που προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση όχι αργότερα από 14 ημέρες από την ημέρα που ενημερωθήκαμε για την απόφασή σας να ασκήσετε το δικαίωμα αποχώρησης από αυτή τη σύμβαση. Η επιστροφή θα γίνει με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός αν έχετε συμφωνήσει ρητά διαφορετικά. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα επιβαρυνθείτε με καμία χρέωση για αυτή την επιστροφή. Μπορούμε να κρατήσουμε την επιστροφή της πληρωμής σας μέχρι να παραλάβουμε τα προϊόντα ή μέχρι να μας παρέχετε απόδειξη επιστροφής τους, όποιο γεγονός συμβεί πρώτο.
Παρακαλούμε επιστρέψτε ή παραδώστε τα προϊόντα σε εμάς χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση όχι αργότερα από 14 ημέρες από την ημέρα που μας ενημερώσατε για την αποχώρησή σας από αυτή τη σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι τηρήθηκε εάν αποστείλετε τα προϊόντα πριν τη λήξη της 14ήμερης προθεσμίας.
Φόρμα αποχώρησης από τη σύμβαση
Παρακαλούμε συμπληρώστε και αποστείλετε αυτή τη φόρμα μόνο αν επιθυμείτε να αποχωρήσετε από τη σύμβαση στην παρακάτω διεύθυνση:
LIFE IS FOR FUN GREECE ΙΚΕ με έδρα στο Ηράκλειο Κρήτης (ταχυδρομικός κώδικας 712 02), στην οδό Δαιδάλου 12, με Α.Φ.Μ. 802498888
e-mail: [email protected]
You need to be logged in to save products in your wish list.